Tam Coc

23 november 2017 - Tam Coc, Vietnam

Prachtig uitzicht vanaf de ontbijtveranda. Kon niet wachten tot sochtendsvroeg. Een rondje gemaakt door het dorpje. Erg klein maar het zag er allemaal gezellig uit. Mooie sjaal gekocht. Omdat het toch echt wel mega koud is hierzo. Heb al 3 dagen geen zon gezien. Alleen maar grijze wolken. Oh ja, en de Nederlandse zon 3 x op whatsapp. Thanks guys. Savonds na het eten nog even met de monstertjes van mijn zus gebeld. Ze vonden het toch wel gek dat ik al bijna naar bed ging en zij net uit school kwamen. Leuk hoe de wereld in elkaar zit soms.. Donderdags vroeg op gestaan om te gaan touren. Ontbijt was zalig. Onbeperkt buffetje met verse sapjes en alles zo lekker. Vol energie met een groep naar Trang An voor een boottripje. Dat was schitterend. Langs de opname eilandjes van de Skull Island. King Kong movie. Supermooi is vietnam!!! I love it. Daarna richting een Park met tempels en Boeddha's en heel veel trappen. Dat alles koste ons bijna niks. Francesca en ik hadden geen geld meer. Ohjee. Als een speer met de scooter naar dichtsbijzijnde Atm gereden. We raakten lichtjes in paniek. Bijna donker. Gsm bijna leeg. Je weet hoe dat gaat. Stresss. En toen wilde een Vietnamese Engels docente ons ook nog aan haar klasje voorstellen. 20 gillende kindjes om ons heen die super verlegen waren en engels wilde leren. Geweldige ervaring. Snel door naar de volgende atm. Na een gevonden te hebben waar ik met Maestro kon pinnen. Godzijdrank. En snel verder. Terug naar het hostel om de nachtbus naar Phong Nha National Park af te reizen. Samen met de rest van Nederland. Is er nog bevolking back there??? Ik ontmoet zoveel Nederlanders...

1. Sonny Lenssen:
    24 november 2017
    Super cool lon! Zoveel Nederlanders daar ja? Haha gaan allemaal naar het eiland van King Kong :) ziet er inderdaad grauw uit in Vietnam.. maar troost je, hier is het nu ook stront haha! Volgende week natte sneeuw gemeld! Ben eens benieuwd. Dikke knuffel!
  2. Hilde:
    25 november 2017
    Wat een avontuur meid, lachen dat er zoveel Nederlanders zijn, hier zijn er ook nog genoeg dus geen zorgen. Kusjes 😍
  3. Ralf Langhorst:
    26 november 2017
    prachtig, beste Lonneke. Hoe gaat het daar? Riet en ik zijn net van Aruba terug en hadden bij deze teparaturen nog geen zin in onze golfbaan
  4. Kayra Snijders:
    26 november 2017
    Haha de kids vonden het idd erg raar. Zijn nu nog iedereen aan het vertellen. Als wij uit school komen gaat mijn tante bijna slapen. Ze vinden het maar erg raar.