Phong Nha Waterfall and Hue Waterpark and Scootertour Hoi An

26 november 2017 - Hoi An, Vietnam

Momenteel de liefde voor Vietnam weer terug gevonden in Hoi An. Supertof Hostel met een Springroll Class vanavond.
Na 3 nogal volle dagen weer even rust in mijn hoofd.

In Phong nha park heerlijk met de scooter gereden richting de Botanical garden. Prachtige bijna Hike achtige wandeling richting de watervallen. Magisch. Daarna geprobeerd bij een grot te komen. Niet gelukt en toen maar super mega koud terug naar de hotelkamer om op te warmen en lekker ergens te gaan eten. Savonds vroeg naar bed. Dag erna direct door naar Hue. Regen regen. Ik blijf maar een halve dag hier. Museum wat ik wilde bezoeken was verdwenen. Verlaten waterpark bezocht met een veel te dure taxi. Ik zit er een beetje doorheen. We hebben kortgewandeld door een prachtig park. Die avond geprobeerd uit te gaan. Maar ik wilde alleen maar slapen. Vanmorgen supervroeg op om met de scooter 100 km af te reizen naar Hoi An. Waanzinnige vergezichten als de mist er niet was geweest en aangenaam als de regen niet tot op mijn onderbroek zou geraken. Al met al blij dat de dag om is. Op naar betere dagen.
Hoi An. Doe je best.

1. Marco:
    26 november 2017
    Jammer van het slechte weer, volhouden mooie weer komt nog.
  2. Dick Slaaf:
    26 november 2017
    Ups and downs. Just like real life.
  3. Oma en opa:
    26 november 2017
    Lonneke houd moed, na regen komt zonneschijn, alleen weten we nooit wanneer! Dikke pakkerd.
  4. Evelien:
    26 november 2017
    Ondanks het slechte weer mooie foto's. En een schrale troost: hier is het koud en nat, hihi.
  5. Bonnie:
    26 november 2017
    Je gaat nog heel veel mooie dingen meemaken, zeker weten! Hou je taai! Xxxxxx
  6. Marion joosten:
    27 november 2017
    Hopelijk heel snel beter weer voor je. Lekker positief blijven en dan komt het wel allemaal. Groetjes