Hanoi

16 november 2017 - Quy Mông, Vietnam

Hanoi ligt alweer 3 uur achter me. In de Sleeping bus op weg naar Sapa. De bergen zijn nu al prachtig.
Hanoi. Met de Express bus 86 naar de stad vanuit het vliegveld. Na al vrij snel in contact te zijn gekomen met een Nederlands meisje ingecheckt in Chien Hostel. In het centrum. Uiteraard is het eten er heerlijk. Vietnamese Womens Museum bezocht. Op zich wel interessant. Vietnam ligt qua emancipatie iets voor op de rest van Azië. En hoe dat ontstaan is vond ik erg boeiend. Buiten het museum was een expositie. Het leven van 20 Vietnamese vrouwen nu. Persoonlijke verhalen met fotos en filmpjes met soms mooie en soms afschuwelijke momenten die ze meemaken. Ondanks de prachtige momenten die ik nu al meegemaakt heb is dat wel een herinnering die me gaat bijblijven.
Verder had na mijn idee Hanoi niet heel veel te bieden. Op naar de rijstvelden.
Toi toi

1. Mieke:
    Hoi wijvie, veel plezier in Sapa!! Xxx
  2. Bonnie:
    16 november 2017
    Fijn dat je goed aangekomen bent en al e.e.a. gezien hebt!!! Geniet van het lekkere eten en snel verder vanuit Hanoi dan!!
  3. Mark:
    16 november 2017
    Okay, jij wint. Ik ga je toch volgen hier :). Safe travels!
  4. John:
    16 november 2017
    Mooi om te lezen en te volgen Lonneke
  5. Annabelle:
    Have fun Leukerd! ❤
  6. Oma en opa:
    Geniet er van!!
  7. Hilde:
    17 november 2017
    Fijn Lon om te lezen dat je eerste backpack stappen goed gaan, veel plezier en een dikke knuffel 😙
  8. Lisan:
    18 november 2017
    Super leuk om te lezen Lon! Veel plezier & kijk uit!
  9. Reyk:
    19 november 2017
    Je hebt er lang naar uitgekeken, geniet er van, maar...... houdt ons op de hoogte!!