Pai

15 januari 2018 - Pai, Thailand

Een frisse wind in Pai. Hoog in de bergen. Voelde aan als Vietnam. Overdag warm maar 's nachts veel kouder. Ik sliep in een half open bambookamer. Dat was geen pretje. De eerste dag lekker aan het zwembad gelegen en niks gedaan. Het was een druk hostel met veel mensen. Helaas niet de leukste mensen. Veel drank en drugs werd er genuttigd. Dat merkte ik wel tijdens het ontbijt om 8 uur. Ik was daar met misschien 2 andere. De rest lag te stinken in bed. Scootertje gehuurd en een van de bergen opgereden voor een mooi uitzicht. Helaas was het zo mistig dat ik niks zag. Met steenkoude handen terug naar beneden. Ze hadden meerdere hotsprings. Daar even 2 uur lang opgewarmd voordat ik terug ging naar mijn hostel. In de avond een paar toffe mensen ontmoet. Heerlijk gegeten en war gekletst bij het kampvuur. Op het moment dat zij te dronken waren om nog normaal te praten ben ik maar naar bed gegaan. Wat een zonde van geld en herrineringen al die drank. Pai Canyon zou een prachtig stuk natuur zijn. Dat ging ik even uitchecken nadat ik naar de heetste hotspring was geweest. In de hoogste hotspring hier kon je een eitje koken. Zo heet, daar kon je niet in. De anderen waren 37 graden. Dat lijkt een normale temperatuur te zijn. Maar na 5 min begin je te zweten en wil je er het liefst even uit. Heerlijk 2 uur doorgebracht daar een 3 toffe mensen ontmoet. Me aangesloten bij hen en samen ergens geluncht en daarna terug naar de hotsprings, die nu nog heter waren door de zon denk ik. Daarna richting de canyon met hen. Het was daar zo prachtig. Veel gelopen en foto's gemaakt. Schitterend een stuk zonsondergang gezien. Daarna de verrukkelijk foodmarket op. De beste nutella crepe gehad. En zoveel geproeft en gesnoept. Een van de meiden kreeg een nieuwe tattoo dus daar waren we allemaal bij. Daarna de hele avond gekletst en rondgehangen bij hun hostel. Supergezellig. Volgende dag zou ik supervroeg weer naar chiang mai vertrekken dus ik ging op tijd slapen. Samen met een van hen had ik de bus geboekt. Dat maakt de busreizen een stuk gezelliger.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Bonnie:
    Ohhhhh die foto van die Nutella crêpe 😍😍

Heerlijk lonneke!!!

Geniet nog lekker van Thailand! Xxx
  2. Math.:
    18 januari 2018
    Ik ben onder de indruk. Je komt als een ander mens terug denk ik. Straks weer werken. In hele land zware westerstorm. Toegangswegen golfbaan dicht vanwege omgevallen bomen.
  3. Fons Timmermans:
    18 januari 2018
    Wat een crepe !! Wat een griezelig uitzichtpunt. Je ziet er gezond uit. Mog veel plezier in Thailand.
  4. Giel:
    19 januari 2018
    Mooi Lonneke. Geniet van je verhalen.