Headrock dogsrescue

25 januari 2018 - Bang Saphan, Thailand

Nog 12 nachtjes slapen voordat ik in het vliegtuig stap. Het aftellen is nu echt begonnen.
Nog maar 10 dagen om door te brengen bij de hondjes. Het is nu al een toffe ervaring. En gaat alleen maar beter worden hoop ik. Elke dag kan ik meer doen voor de hondjes. Kleine Crystal geniet zo van mijn aanwezigheid. Ze gaat zelf met kleine stapjes vooruit. Haar huid begint wat rustiger te worden en zij zelf wat levendiger. De vacht op haar koppie begint te groeien.
Vandaag met de verlamde Peanut naar de dierenarts. Door haar enthousiasme met haar kont ergens tegen aan gerent. En dat met 2 poten. Ze is zo knap. 2 spuitjes en we konden weer terug naar de shelter. Met 2 dames en een hond op de scooter zonder helm en houvast. Weer een ervaring erbij. Ze gaat nu weer uitstekend. Een aantal honden in bad gedaan. Zelf ook een soort van bad gekregen maar er niet schoner op geworden. Voeren kan ik helaas niet mee helpen aagezien ze bijna helemaal medicijnen krijgen en apart voer. De 8 van de bijna 23 overgebleven puppies maar even wat aandacht gegeven. Ze zijn super druk en zo speels. Ik mag niet verliefd worden op ze. (Geen tijd voor een hondje als ik in NL ben!! Denk er aan!! ) 's Middags lunchen bij de Why Not bar en dan dutten op het strand of in mijn hangmat. Elke dag opnieuw! Alle resorts en bungalowverhuur zitten vol met gepensioneerde europianen die langdurige vakanties vieren. En veeeel te bruin en lui zijn. En ik. Iedereen is verbaast dat ik hier ben en alleen ben. Niet echt wat ik zoek in mijn vrije tijd. Maar goed. Kan het erger treffen. 30 meter en ik lig op het strand vanaf mijn bungalowtje. Slaap lekker iedereen
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Marco:
    25 januari 2018
    Nog even lekker uitrusten voor de hektiek weer begint!
  2. Hilde:
    26 januari 2018
    Je maakt wat mee daar Lonneke! Geniet van je laatste week, vooral van de zon want hier is het druilerig en kil ... be prepared xxx
  3. Lisan:
    26 januari 2018